Da li visoko brendirane naočare vrede toliko? |
Ja ne mislim
da visoko brendirane naočare vrede toliko. U stvari, ja obično kupujem prilično
jeftine sunčane naočare, zato što, iz mog iskustva sa naočarima, na njih se
lako može sesti, lako mogu da spadnu sa glave ili da se polome na neki drugi
način pre kraja leta. Barem kada se ovo dogodi meni je žao samo za 1000 dinara
umesto za 10.000 dinara ili više.
Razmotrite
sledeće:
·
Dizajnirane
naočare mogu da koštaju i do 25.000 dinara. Čak iako čuvate jedan par pet godina,
to je ipak 5.000 dinara godišnje. Razmislite šta biste mogli da uradite sa tim
novcem!
·
Većina visoko brendirane naočare sunčanih naočara se prizvode od strane istog proizvođača.
Luxottica, italijanska kompanija, je zadužena za kreiranje naočara svih vaših
omiljenih dizajnera, uključujući Barberi, Bulgari, Dolče & Gabana, Šanel,
Dona Karan, Polo Ralf Loren, Rej-Ban, Miu Miu i Stela Makartni.
·
Iako
dizajnerski brendovi prave svoje proizvode da budu izdržljiviji, opet su one
podložne ogrebotinama i lomljenju, baš kao i druge naočare za sunce.
·
Najvažniji
razlog za nošenje naočara je zaštita od štetnih UV sunčevih zraka. Jeftine
sunčane naočare obezbeđuju 100 procentnu zaštitu baš kao i skupe dizajnirane
naočare.
Sa dolazećom
letnjom sezonom 2016. svi nagomilavaju sve svoje letnje potrepštine. Kupaći
kostimi, kreme za sunčanje, šeširi za sunce i sunčane naočare su za mnoge na
vrhu liste. I dok su sunčane naočare nepobitno neophodne, mnogi ljudi ih
smatraju luksuzom koji mora da se ima. Da, one pomažu kod blokade štetnih UV
zraka i štite oči od preranog starenja i katarakte. Ali potrošiti više od 8000 dinara za par sunčanih naočara za neke je malo previše.
Koliko najviše
plaćate za sunčane naočare?